it's getting hot in here !

jag D Ö R !
bokstavligt talat. idag har det varit en 30 grader i Norrkan..
idrott i det? inte såå populärt, plus att man var helt svartklädd och världens varmaste strumpor!
men jag skall inte klaga..

nu är skolan snart slut, sista nationella imorgon. engelska muntligt ! KOM IGEN MALIN KÄMPA IN I DET SISTA !
efter imorgon så tar jag långhelg, får vila i en dag sen så kommer fru nilsson, kan inget mer än njuta av livet just nu.

vi har haft modevisning med skolan också, det var skojj. trots att alla höll på att slå ihjäl varandra så fattades ingen på catwalken.
langar in någon random bild därifrån så att lilla mamma får se . (kommer senare, eftersom att inte blogg.se vill samarbeta med mig.)

annars då?
dusch, jatack.
DH ikväll gilla.

puss och kram mina små negerbarn <3
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0