Hola guapas !

efter att kollat på kommentarsfältet och fått en riktig klackspark av en fru nilsson så förstod jag att det är på tiden att uppdatera bloggen en aning.

det har hänt en del sedan sist, det har varit påsklov och jag har spenderat en hel vecka på paradisön Mallorca tillsammans med min mor, tro mig det behövdes.
efter en kommentar av min mormor att jag var hemskt blek så solade jag på så gott jag kunde, då resultatet slöt med att jag dagen innan vi skulle åka hem fick solexem. men det försvann lika fort som det uppstod.

nu är det snart sommarlov, en månad kvar i skolan ungefär.
sen så blir det att börja jobba den 20 Juni. U N D E R B A R T.

efter att sverige har slutat på en tredjeplats under ESC och ett silver i hockey VM så kan man inget annat än vara nöjd.

imorgon så är det dags att uppdatera sina gamla simkunskaper, jag och angelica skall lära ut klassen lite tävlingssim, önska oss lycka till !

Ha det gött !
PEACE




Kommentarer
Postat av: jesskess

DUTTI tjej! :D

pussss

2011-05-16 @ 20:07:36
URL: http://nilssonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0