vad har du för färg på dina fillingar?

lovade ju att höra av mig om vad som har hänt under den senaste tiden..
i helgen blev det bio och hjälpa till med andreas flyttning. tur att han har såna snälla bekanta som låter honom att slagga i vardagsrummet !
idag så blev det som sagt fika på stan med mycket skratt och lite "spaning".
när vi kom hem så var man en lycklig människa, hade nämligen lyckats att fått med sig sushi hem MUMS, har suktat efter det så länge nu.. så ikväll skall angelica lära mig att äta med pinnar som jag alltid velat lära mig. men det kommer väl vara lika svårt som att lära gamla hundar att sitta...

nu är det också dags att sätta igång med träningen, måste ju ha en perfekt sommarbody 2011.
annars är det plugg.
det är också dags att börja fundera på vart man skall ha praktik som skall vara i hela två veckor. har tio veckor på mig. umeå eller blir det gotland? och framförallt vilket ställe ?
hjälp!?

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0