jobbe? naj semestar !

happyface? jatack.
awesome mallan-du-sket-i-brallan.
åhh pratade precis med familjen för tredje gången idag och fick reda på att nu är solsemstern bokad och klar. åh det känns som evigehter sedan som man såg någon annan kultur och natur sist.
och denna gången bär det av till det soliga och varma Grekland.
dock är det i september vi åker men då har jag som sagt något att längta efter, tihi.

härligt att höra hela familjen med.
när jag hörde min brors röst och alla trolltyg han har hittat på under den senaste tiden så kunde jag inget annat än sakna den tokstollen.
jag gillar dig.

angelica lagar mat och kvällens meny ser ut såhär; Ryggbiff, couscous, ruccolasallad med tomater och fetaost och till sist men inte minst tzatzikisås. mums !
sedan står jag för efterätt då det blir vit chokladpannacotta med passionfrukt och färska jordgubbar som topping!
puss på våran fredagkväll.

imorgon blir det att "jobba". klockan 11.15 skall vi träffa snygga alexandra vid gottegrisen, för att sedan gå tillsammans till gymnasiemässan här i norrköping, då vi skall representera våran skola.

Kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0