i'm a star. mhm !




jajamen, idag var jag Malin Ronhagen med i tidningen.
på gymnasiemässan blev jag såklart intervjuad av både tidning och radio. jag är proffs på att få frågor, tydligen så dras folk till den som inte vill prata.

tänkte ta och skriva ner intervjun här så att ni slipper att anstränga ögonen.
Följ dina drömmar sa Malin Ronhagens föräldrar och lät 16-åringen flytta från Gotland till Norrköping för att gå stylistutbildningen på Plusgymnasiet. planen är att bli makeupartist och arbeta i Paris.- Utbildningen ger en väldig erfarenhet och jag blir färdig makeupartist efter trean. Sedan tänker jag gå en påbyggnad under något år, men sedan vill jag jobba. kanske öppna något eget tillsammans med frisörer eller så.

ja det var det. denna helg blir det att vara hundvakt åt två vovvsingar.
sen nästa vecka är det ingen annans än malins födelsedag !
wihooo.

Kramar !

Kommentarer
Postat av: aangelica.

svar - there's a new love in town;

den är snigg!

och asskön.. du ska känna innuti :o

2011-01-27 @ 12:31:04
URL: http://asiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0