Happy new 2011

hej vad jag är seg på att önska er alla ett gott nytt 2011 men sånt e liveeet !
nu har det vart nyår och den var galen och kall.. snacka om dåligt planerat. nästa år skall jag ha allting klart för mig själv vart och vad jag skall göra, så kanske kvällen slutar helt annorlunda än att betala 150 kronor för en taxi !

aja, på nyår var jag och mina tjejer hemma hos nilssons och hade lite middag och förfest, med vattenpipa och hela köret!
sedan drog vi hem till siggelins och önskade alla där ett gott nytt år.
bussen skulle gå om en halvtimma ungefär men vi drog till den enda förfesten på hemse kanske man skall säga.. haha
där mötte man på lite roligt folk en snabbis och sedan bar det av till bussen och därifrån drog vi med oss hermansson.
åkte in till visby, gick till hamnen. leta efter idioter som var sämst på att förklara vart dom var. men vi fann dom/den.

sedan drog jag och min kompanjon siggan på efterfest. där började helvetet.
hörde att det var efterfest hemma hos ett par vi känner. gick dit i snöovädret, fick stå utanför och vänta på att någon skulle öppna. grattis vi kom in tillslut.
det visar sig att det inte var någon efterfest där, utan hos hermansson.
vi befann oss i innerstaden och skulle gå bort till ÖoB . CONGRATS !
men men.. efter ett evigt snöoväder och en vinglande julia på halsen kom vi fram ! (pissblöt).
champagne och makaroner, mycket skratt och en gnutta dans..
jag och siggan beslöt oss för att inte vara dumma i huvudet och GÅ till skarphäll så vi tog en taxi!
kom hem till D och möttes av världens sötaste katt. resten av kvällen är nog inte så intressant..

hoppas ni har haft en bra nyårshelg !

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0