värsta grymma tjejen, flickan i mitt liv.

ja jag vet att det var sådär ett halvår sedan som jag bloggade.
men jag har haft sportlov och det har jag spenderat på gotland. dock blev jag sjuk på båtresan och har legat  i 39 graders feber, lyckat malin, lyckat.
men det var skönt att ha mamma där som kunde ta hand om en .

nu sitter jag på bussen påväg till norrköping, för en sådär två veckors skola, sedan är det praktik i två veckor och sedan skola två veckor och sedan påsklov in till maj och sen är det inte länge kvar till SOMMARLOV.

i sommar har jag ingen som helst aning om vad som händer. jag hoppas att jag blir anställd hos björklunda, var på "arbetsintervju" medans jag var nere på gotland.

bästa fru nilsson sitter framför mig i bussen och skall tillbringa sitt sportlov hos oss, detta kallar jag awesome !
nu tar jag på mig mina grymma skullcandys och skall njuta av en film !

ha det gött.

PEACE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0