sweet 17 !

nu har jag vart 17 i en dag och det känns väl inget speciellt.. så värdelöst, känns som att leva om 2010 igen.
gårdagen började med att min fina sambo kom in och sjöng för mig med frukost på sängen och paket !
har aldrig fått frukost på sängen på min födelsedag så det var en extra bra start på dagen!
sedan så började skoldagen med ett matteprov..
men det känns som att deet gick bra, det är bara att vänta på resultatet och se.
vill tacka alla för alla gratulationer jag fick igår, supersöta är ni!

imorgon åker jag till stockholm.
btw, din lilla tjyv ! lämna tillbaka sminket till skolan !
ni som inte vet så är det någon som alltid snor smink ifrån stylinglektionerna. och det försvinner smink efter varje fredagslektion och det är då min klass har lektion..
mysteriet fortsätter..

ha en fortsatt trevlig dag, nu skall jag in på engelskaförhör :(.

Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0