snö och skit. vilken bra kombination

nu tänker ni, vilken mogen 17årig tjej ?
men jag är bara så trött på detta snöandet, idag tog jag mina vår/höst skor för att jag tänkte att det är ingen snö ute nu och knappt någon is kvar. men när man kliver av spårvagnen så möts man av ett enkelt snöfall.
angelica fick snö i ögat som vanligt..
och påtal om skit, det är skit överallt. tänker framförallt på all hundskit som är överallt på gatorna men det finns ju fullt med skitstövlar överallt med! skitkul.

trött på skit och snö för tillfället.
nej hu, prata om något annat ämne? jatack.

har ingenting roligt att informera om.
eller jo helgen i stockholm var lyckad, musikalen var awesome.
både rolig och sorglig, fick tårar i ögonen både av att jag skrattade och grät ha-ha. patetiskt.

en vecka kvar i skolan. sedan sportlov. åh det låter så underbart i mina öron !

hör av mig om sisådär en vecka eller något haha vad rolig jag var.
bara för att ordet kram har blivit utjatat nu så byter jag till peace!

Peace!


gör reklam för glasögon i skolan, kanske skall skaffa ett par?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt! Jag har köpt hårfärg till dig. Hos vem vill du klippa dig om jag ska boka tid? Kramar till 1000.

2011-02-10 @ 16:33:44
Postat av: jesskess

KRAM <3

2011-02-10 @ 17:15:02
URL: http://nilssonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0