Sweet home Norrköping !

TUTUTUTUTUTUTUT !
malin is back in town.
idag var det inte bara två stycken på bussen kan jag lova. gick på bussen var en del lediga platser men på varje säte var det en skylt med texten reserverat på. jag blev orolig att jag skulle få stå upp hela resan.
men turen på min sida hade jag! det fanns nämligen en plats kvar.

musikalen, var helt okej. det var bäst mot slutet då dom riktiga rocklåtarna framfördes.
på slutet då alla applåderar och "artisterna" bugar och bockar om och om igen och för tredje gången då publiken vill ha fam dom en gång till och kanske få ett extra nummer sätter hela publiken igång och stampar och klappar till "we will rock you". det var så häftigt !
artisterna kom såklart fram en gång till. men det blev ingen fjärde gång. för klockan var nog 20.30 och dom skulle ha en till konsert 21.00. skulle aldrig palla.

nu sitter jag i soffan och tar igen mig efter en händelserik helg.
vill ha höstlov nu .

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0