Stockholm, Stockholm stad i världen !

Hola !
sitter nu i skolan. hela denna vecka har alla lektioner handlat om politik. glad över att det kommer bli tyst om politiken nu i helgen.

imorgon blir det ingen skola för mig, jag skall åka till huvudstaden, Stockholm !
åker tidigt på morgonen så att jag har tid att göra annat innan musikalen på kvällen. skall kolla på queen, varje gång jag sagt det så får jag kommentaren "queen lever väl inte längre?" haha nej det gör dom inte, men det är covers på alla deras låtar, vet inte om det kommer vara som en musikal med manus och sånt eller om det bara blir sång. det får vi se.

just nu har jag inget mer att informera er där ute om.
hör av mig imorgon när jag skall sitta på bussen i två timmar och tio minuter (y) great !

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0