I wanna rock N roll all night !

Tjosan i trosan !
det blev inget inlägg igår eftersom att mitt internet har varit helt fucked up !
men nu är jag med i matchen igen. så igårkväll var vi ute på o´learys och åt god mat för att fira Cornelia på sin 19 årsdag. 
det var mycket trevligt och många skratt !

idag har det vart skoldag igen, men jag skall erkänna en sak. det är väldigt skönt att få sluta vid tvåtiden.

inte så mycket mer att dela med mig av..
men jag tänkte ta och ladda upp ett favvoklipp som jag och angelica kollar på minst tio gånger om dagen på.


SÅ JÄVLA SKÖNA !



kram


Kommentarer
Postat av: jess fast inte kess

SVAR: okej jag ska göra det för din skull snopploppa :D du kan va sexii btw. :D <3

2010-09-01 @ 16:00:33
URL: http://nilssonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0