Sommaren är kort.. !

Hej Hej !

nu är det mindre än en månad kvar till att skolan börjar och bara 4 dagar kvar så är lägenheten i Norrköping vår !då kan vi börja att flytta in när vi vill. och jag vill bara flytta in med en gång och möblera och tapetsera om.. men känner mig ändå stressad för att vecka 33 så kommer jag att vara på möja, stockholms skärgård tsm med konfirmationen eftersom att jag är ledare.
jag kommer hem den 22 augusti och den 23 så börjar skolan. såklart att man känner sig stressad då.. får inte vara med och bestämma tapeter men jag tror nog att angelica, min älskade rumskompis kommer att klara det bra, och som tur är har vi ganska lika smak .

jaja, nu skall jag njuta av den sommaren som är kvar, för nu verkar det att bli bättre väder igen och inga mer strömavbrott tack !

huset i hemse kommer att ta ett tag innan jag får sova där igen.. eftersom att vi bor ju i sommarstugan nu och den här veckan kommer vi att hyra ut huset.


jag har under dom här dagarna med det inte så fina vädret kollat igenom hela oc-boxen med säsong 1 och 2.

det var inte mycket mer att rapportera om här så nu drar jag vidare !

Kramar!


Kommentarer
Postat av: jesskess

dumma är ni som flyttar utan mig:( <3

2010-07-27 @ 14:10:29
URL: http://nilssonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0