Solbränna? jatack !

Helluuu!
idag har jag tillbringat tiden på beachen tillsammans med min mamma. det blir så tråkigt att sitta i sommarstugan dag in och dag ut så vi bestämde oss för att hitta på något.
hunden fick vara hemma med typ alla fönster öppna och fläktar på i fullt håg!
när vi kom fram var vi chockade att det var så mycket folk som hade hittat till vårat lilla smultronställe :)
det är inte utmätt på karta och ingen skylt dit heller, men det fanns plats för oss iaf.
sanden var brännhet så att man nästan inte kunde gå på den, det var heller ingen blåst utan helt vindstilla.
då var det skönt att kunna få gå ner och svalka sig i havet.
när klockan var ungefär 16.00 begav vi oss hemåt. åkte införbi affären för att handla mat och gott till kvällen, det är ju iaf fredag !
nu är det dags att sätta igång grillen och jag skall ut och sätta mig med mina föräldrar och bara prata.
jag hoppas att jag kommer kunna sova ikväll för jag har tydligen lyckas med att få en riktigt snygg solbränna!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0