Oh snap !

hej jag sitter här och roar mig tillsammans med min förkylning.
ingen skola idag, men imorgon blir det väl att kämpa sig dit. sista veckan med lektioner.
om en vecka alltså den 21 så är det årets mörkaste dag (vad jag har hört) vi får väl se om det stämmer.

för varje dag som går vill jag ha julafton mer och mer.
längtar till att få träffa alla på en och samma gång. mysigt.

blev en random bild ifrån stylingen förra fredagen då vi jobbade med håruppsättningar på dockor. här är mitt försök på rosettuppsättning haha.



Kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt. Den ser svår ut måsta va mycket nålar i. Kram mamms.

2010-12-15 @ 09:29:36
Postat av: Malin.

nej den är inte svår.

funderar på att ha den på julafton.. du kanske får hjälpa mig då, inte lika lätt att göra på sig själv.

2010-12-15 @ 15:05:24
URL: http://malinronhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag som knappt kan sätta upp hästsvans! Men vi får prova. mammi

2010-12-17 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0