nu är det jul igen !

nu kan jag inte bärga mig till julafton.
hela dagen har tillbringats till julhandel, julklappar åt folket !
jag känner mig mycket nöjd och är nu redo för en julafton med alla nära och kära, den goda maten och framförallt kalle anka och hans vänner !
jag förstår mig egentligen inte riktigt på hur alla dessa traditioner kan skapas. och att många följer det.
jag har funderat på länge om hur många som egentligen sitter och ser på kalle anka på julafton.

igår (fredag) var det ganska fri styling under lektionen. jag höll på med dockan hela lektionen och lärde mig inbakad och utbakad fläta men skall väl ännu finslipa tekniken lite .
angelica stylade sig själv och sedan mig med lite jul/frost smikning.
här kommer lite pics.









Kram !

Kommentarer
Postat av: riderjessii

SVAAAR:

haha det är bara erik så det är chiilll min man :D <3

2010-12-21 @ 15:50:01
URL: http://nilssonjess.blogg.se/
Postat av: zabina

sv:

Ingen fara duu ;) God juul!

2010-12-21 @ 17:01:32
URL: http://zabbwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0