i miss to cuddle with someone.

vad händer?
inte mycket, angelica är och åker skidor. hoppas hon kommer hem.
nicolina ligger och snarkar i min famn. mysigt att ha någon att gosa med.
har handlat idag, glömde såklart det viktigaste... men vi klarar oss en dag utan det.

som ni kanske har sett så har jag äntligen skaffat ny design på bloggen, fixade allt själv. ganska duktig jag är.

angående kvällen har jag ingen aning om vad som kommer att hända..
börjar att få lite ont i halsen känner jag .. men det är sista skolveckan kvar nu så det är bara att peppra på med halstabletter och allt vad man kan ha hemma i sjuklådan.

slänger in en bild på mig och söta nicolina.

Kram !



Kommentarer
Postat av: jesskessss

aaaw, mina söta små gullibullisar!:D <3

2010-12-11 @ 17:02:41
URL: http://nilssonjess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så söt du är på bilden till höger (även de andra men denna speciellt). Krya på dig så du måt bra när du kommer hem. kramar mammi

2010-12-12 @ 22:13:06
Postat av: Anonym

Så söt du är på bilden till höger (även de andra men denna speciellt). Krya på dig så du mår bra när du kommer hem. kramar mammi

2010-12-12 @ 22:13:57
Postat av: Malin.

tack mamma!

jag skall peppra på med te och vad jag nu kan hitta, för frisk skall jag vara när jag kommer hem så att jag kan pussas och kramas på er !

2010-12-14 @ 14:28:58
URL: http://malinronhagen.blogg.se/
Postat av: mongojessica

and i love you!

du gör mina dagar helt fantastiska även fast avståndet är åt helvete ifrån varandra, men vad gör det när skype är helt underbart?! <3

2010-12-14 @ 15:42:35
URL: http://nilssonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0