gaffeltruck!

godmorgon höll jag på att säga, men där var jag liite ute och cyklade. burr cykla i detta väder inte okej.
vad sitter jag och pratar om? aja.
hej allesammans.
idag var det prov i anatomi i skolan, funny shiet.
jag har aldrig känt mig så blond som jag gjorde när jag satt där med ett blankt svarspapper framför mig. men när jag lämnade in det så var det någon text nerskriven iaf .. hoppas på att inte få göra omprov, men bara för att så frågade man såklart om när omprovet skulle hålla hus..

angelica snarkar på soffan, inte bra. vi som skall se på bio ikväll med Tobias, Linda och Andreas.
hon kommer somna. grattis tjejen !

nej men skall ta och börja att tänka på refrängen.. vart kom det där ifrån?
vad händer och fötter just nu då?
skypar med fru holk nilsson.

nej nu skall jag bege mig härifrån, inget mer att kommentera om. javisstja! det är svinkallt ute.

Kram !


my classmates ! HVSTY1013A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0