fight !

hola !
sitter och läser bloggar.. haha ursäkta men jag älskar när det uppstår bråk mellan bloggarna.
det är så kul eftersom att det är ju så dom får hur många besökare som helst och framförallt kommentarer. kanske skall öppna mitt hjärta och säga vad jag tycker och tänker om alla bloggare. hah nejdå, jag söker inte publicitet.

vad händer annars då?
inte mycket.
angelica är sjukling.
sovmorgon imorgon.
skall väl ta och plugga men har inte ork.
byta kanal på tv?

nej men vi hörs väl.

Kram!


haha old pic, tror det är ifrån 7an på mig och bästa vän. (blondin var man där)

Kommentarer
Postat av: jesskesseskafleska osv

PUSS <3

2010-12-07 @ 11:00:43
URL: http://nilssonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0