The beginning of something new !

sitter nu i min och angelicas lägenhet.
kan inte fatta att den är vår. just nu är det väldigt mycket toma ytor, men det är bara jag som har flyttat in möbler och kartonger, angelica kommer nämligen imorgon.
då kommer det inte kännas lika ensamt heller. jag har ju min pappa hos mig nu eftersom att vi har spacklat och fixat lite. men jag saknar min rumskamrat :(

imorgon bär det av till att köpa tapeter!
åååh det är så kul att starta om och renovera om från grunden.


ikväll har vi umgåtts en hel del med linda och tobias. angelicas bror och hans fru.
dom bor nämligen våningen ovanför oss så det känns ju alltid tryggt :)
blev bjudna på kaffe med varma goda baguetter och sen lite paj. det var mumma för töisen det!
kaffet var otroligt gott! skall lätt skaffa mig en sådan kaffemaskin .

nu skall jag sova, har vart en låång dag.


Kramar!

Kommentarer
Postat av: f

Du får jätte gärna läsa min blogg, men ta bort min länk bara :) puss

2010-08-19 @ 19:05:29
URL: http://fffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0