SMILE !

Tjaaa
nu sitter jag i lägenheten tillsammans med linda och angelica.
har fått en ny dator idag, en MacBook. GILLA gilla gilla
är en aning mätt efter dagens lunch, var ute med andreas, linda, angelica, tobias och nåra av hans vänner.
kinamat blev det för min del. vem gillar inte det .
snart skall vi väl ta och bege oss till angelicas faster Sofia, för vi har blivit bjudna på fika.
ikväll blir det dags att måla om naglarna !
och imorgon väntar det en spännande dag.. det är nämligen kickoff på skolan och tvåorna skall göra något för oss .. jag och angelica är förberedda på att bli nollade som aldrig förr, är inte så pepp på att gå till skolan om jag får säga det själv :)
för man har ju hört vad andra har blivit utsatta för...
jag hör av mig imorgon, om jag lever så att säga.
Kram

åååkej

Kommentarer
Postat av: jesskess

HAHAHAHHAHAHAHA<3 hoppas någon kastar ägg på er :D ;)

2010-08-26 @ 15:55:58
URL: http://nilssonjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0