Get this party started !

tjena !
jag vet att det inte var igår som jag uppdaterade bloggen.  men nu har det hänt saker !
förra helgen var helt otrolig ! jag spenderade fredagen med min bästa vän jessica och vi festade galet på fide och hade grymt kul hela natten !
angelica har nu lämnat ön och vi syns i norrköping om någon vecka, för nästa vecka är det dags för mig att lämna ön.. jag börjar inse nu att jag verkligen skall flytta ifrån Gotland . det känns lite läskigt, pirrigt men ändå intressant, det känns som en ny start .
men det är skönt att ha angelica där.

imorgon bär det av till fidepuben igen för att lyssna på mistake och träffa härligt folk.
på lördag är det dags för kubb-vm och jaa det kommer bli helt awesome jag bara vet det, hoppas bara att vädret blir toppen och att vädergubbarna har helt fel om att det skall bli regn och åska ?

på tisdag blir det nog av att träffa folk för att säga hejdå.


det var inget mer att uppdatera om ! ha det gött.

Kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0